fredag 1 maj 2009

Kaotisk dag och trasig kamera

Onsdagen var en väldigt hektisk dag.
Jag lämnade storasysterkaninen på dagis på morgonen vilket resulterar i att jag kommer lite senare till jobbet.
Förmiddagen försvann i ett huj och när klockan blev 12 var det ett par saker som jag skulle göra klart, sedan äta lunch och sen åka direkt i väg på ett kundmöte.
Jag var lite stressad efter lunchen och bestämde mig för att åka hem och hämta bilen istället för att krångla mig till mötet kommunalt.
När jag kom hem så skulle jag flytta över alla mina saker till min jobb- och datorväska istället för min handväska och den väskan låg uppe på en byrå. När jag tog ned den så åkte vår systemkamera i golvet!!
Jag hade ingen tid att se efter hur det gick utan åkte iväg på mitt kundmöte. (Och den kunden var inte alls intresserad av att lyssna på mig så varför hon tackade ja till ett möte var för mig en gåta. )

Efter mötet åkte jag hem till sjuk lillasysterkanin och sjuk sambo och pappa J.
Vi kunde konstatera att kameran är paj.. Inte roligt alls, jag blev jätteledsen..
Och inte blev det bättre av att jag gång på gång fick höra hur fruktansvärt jävla klantig jag var.
Jotack, jag vet det liksom.

En riktig s*k*i*t-dag verkligen!

4 kommentarer:

zetika sa...

usch vad tråkigt med kameran. Och om kommentaren. inte direkt det man vill höra då.
hoppas att den går att laga.
kram

Anonym sa...

Om du har drulleförsäkring så anmäl till försäkringsbolaget..

Anna sa...

Nej va trist med kameran!!! :( Kram.

Elle sa...

Åh nej så tråkigt med kameran :(