torsdag 28 maj 2009

Ny frippa och varma mackor

Ikväll har jag klippt mig. Kort har det blivit, och ljusats upp en aning.
Jag vill alltid vara ljusare på våren och mörkare på hösten.

Jag fick en frisök rekommenderad till mig av en kollega och hon var verkligen super.
Superduktig och kom med ett mkt bra förslag och supertrevlig. Och inte så farligt dyrt, 1 300 för klippning och slingning.
Men först när hon hade klippt klart kände jag bara hjälp! vad kort! och sen när hon började föna tänkte jag, varför har hon klippt mig i en tantfrisyr?
Men när håret var torrt och jag vant mig vid längden så kändes det bättre. Och nu känner jag mig supernöjd! Perfekt med ny frippa lagom till bemärkelsedagen. Imorgon blir fru elska ett år äldre.
Tre timmar tog det och när jag kom hem fick jag varma mackor av min mycket trötta och hängiga sambo.
Härligt!

2 kommentarer:

Anna sa...

Spännande med frippan, jag vill se bild :-)

underbaringar sa...

Kul med lite förnyelse :) Vill ju med se en bild!!!