måndag 18 maj 2009

Rosa pyssel och presenter

Nu har jag precis plockat lite med storasysterkaninens presenter.
På onsdag blir hon 4 år.
Åh, jag blir så himla sentimental och nostalgisk när jag tänker på det och tårarna stiger i ögonen. Undrar just hur det kommer att gå att jobba på onsdag, jag kommer nog att gå omkring och böla större delen av (den korta) arbetsdagen.

Och jag konstaterade just att i stort sett alla födelsedagspresentarna är av samma färg.
Storasysterkaninen kommer att få följande rosa presenter: en rosa tyllkjol, en rosa klänning, ett par rosa skor, rosa halsband och rosa hårsnoddar, rosa diadem och rosa hårspännen.




Pärlor att göra ett halsband av med prinsessberlock


Hårspännen och diadem med virkade blommor. Några till storasysterkaninen och några ska skickas söderut.



2 kommentarer:

Jessica sa...

Hihi, ja visst e det mycket som ska vara rosa nu :-) Ws favvo färg oxå!
När ska K firas?

Kram

Jeanette sa...

Ja, visst är det mycket ROSA!!! :) Fina presenter det blir. :)