tisdag 5 maj 2009

Shoppat till storasysterkaninen


Storasysterkaninen var in desperate need of en sweatshirt.
Hon har annars bara långa tunna tröjor och fleecetröjor.
Den här hittade jag på Stadium och den tror jag kommer att falla damen i smaken.

Det är svårt att hitta tröjor utan luva tycker jag.
På småkaninernas dagis finns mycket stenar och träd så storasysterkaninen klättrar mycket på dagarna och då vill jag inte att hon ska ha tröjor med luva på. Läskigt om hon skulle fastna någonstans!

2 kommentarer:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Vilken fin!
Den kommer storasyster kanin att tycka om :)

Håller med om att det ät svårt att hitta tröjor utan luva...för luvan tycker jag är besvärlig också om man vill ha en jacka över...

Kram

Jeanette sa...

Åh vad fin! Blir nog poppis.
Fick reda på igår att Moa ska börja med utegympa nästa måndag så jag tänkte ta en runda till Stadium i helgen och leta efter något set till henne och den här färgen blir helt säkert poppis här med. :D
Kram