lördag 9 maj 2009

Dansavslutning



Nu är klockan ganska mycket och jag är trött och jag orkar inte skriva så mycket om dansavslutningen som jag hade velat.
Men jag vill ändå bjuda på iallafall en bild från storasysterkaninens dans idag.

Hon var så duktig! Jag är så otroligt stolt över henne.
Hon följde instruktionerna till punkt och pricka och hon svarade hela tiden först på danslärarens frågor och instruktioner. Högt och ljudligt.
Vid ett tillfälle skulle barnen dansa två och två och dansläraren parade ihop barnen.
Kajsa avbryter och frågar:
-Men vem ska jag dansa med?
-Du får dansa med mig säger dansläraren. Vill du det?
-Nej säger Kajsa.
Dansläraren skrattar och ändrar om så att ett annat barn får dansa med henne.

Efterår var Kajsa så trött så trött och det tror jag det.
Då har hon oavbrutet i 50 minuter sprungit, hoppat, dansat.

Inte så konstigt att hon somnade som en liten stock ikväll.



2 kommentarer:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Sån söt bild!
och va härligt att hon är ärlig och kan säga till när hon inte vill dansa med "fröken" :)

Satt och undrade vad din sambo har för sjukdom. Blev bara lite nyfiken och undrar om det är ok att fråga?

Kramar

elska sa...

Elin: Ja jag tycker att det var jättebra av henne att hon sa att hon inte ville. =)