tisdag 28 april 2009

Jobbiga måsten

Det finns två saker som jag ogillar väldigt starkt, nästan mer än allt annat och det är

1) Tanka bilen
2) Betala räkningar

Jag funderade på det tididgare idag och jag tror att det beror på att det är saker man måste göra.
Tankar jag inte bilen så stannar den och om jag inte betalar räkningarna har jag ingenstans att bo. Typ.
Jag gillar inte måsten. Jag har ett drag i mig som är lite sorgfritt och ibland tar det överhanden. "Gör inte idag vad du kan göra imorgon" ungefär.

Men nu så måste jag betala räkningarna och jag borde också börja packa till helgen eftersom jag ska ut och äta med en kompis imorgon kväll.

Ska bara surfa en liiten stund till först..

1 kommentar:

Nettan sa...

Ja usch ja. Kan bara hålla med dig. Det är 2 av dom mest tråkiga saker som måste göras.

Ha en skön kväll