tisdag 28 april 2009

Matchig outfit

I vanliga fall är det pappan i elska-familjen som lämnar småkaninerna på dagis men eftersom lillasysterkaninen är hemma snorig och hostig så lämnade jag storasysterkaninen imorse.

Vi bor väldigt nära vårt dagis och på promenaden dit så hade jag och storasysterkaninen lite springtävlingar, balansövningar osv. Och så pratade vi om allt möjligt.

När vi nästan är framme säger hon till mig:
-Mamma, jag tycker att dina svarta strumpbyxor passar så bra ihop med dina skor.
-Tack så mycket sade jag.
Trevligt med matchande outfit!
(Jag har på mig rosa linne, svart kofta, svart vippig kjol strax över knäet, svarta ballerinaskor och ett flätat skärp i midjan med stort spänne.)

1 kommentar:

Viktoria sa...

Hej, du frågade mig igår om hur man virkar ett hjärta. Titta in i min blogg idag så har jag skrivit en förklaring. Fråga gärna om något är otydligt eller kanske rent av fel :)

Hälsningar / Viktoria