måndag 27 april 2009

Glassiga tjejer

Idag när jag kom hem från jobbet var jag tok-trött. Trots att jag bara jobbat halva dagen eftersom jag vabbade för lillasysterkaninen på förmiddagen.
Eller det kanske var just det. Hela dagen blir så konstig då.

Efter maten lyxade vi till det med varsin strutglass.
Så otroligt mysigt att sitta i soffan med mina små tjejer och äta glass och titta på Bollis.
Storasysterkaninen pratade på om vad hon hade gjort på dagis idag och berättade att vattnet som dinosaurerna drack är samma vatten som vi dricker idag.

(De har tema vatten denna veckan och nästa och kommer att prata om kretslopp och göra diverse experiment. Roligt tyckte hon!)

1 kommentar:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Minns att jag också tyckte att det lät spännande det där med vatten och dinosaurier :)

Hoppas du och dina små kaniner får en fin dag!
Kram