söndag 26 april 2009

Lördag kväll

Jag och barnen kom hem i går kväll vid halv 7.
Då hade de lekt hela dagen hemma hos mormor och morfar med kusin M.
Först lekt inne, ätit lunch , sovit, ätit mellis, lekt ute i 2 timmar, badat och ätit middag .
Och jag och storasysterkaninen hade varit på utflykt med lunch, glass, teaterbesök.

De var en liten, aning, jättetrötta.
Sista stunden innan vi åkte hem från mormor och morfar så grät alla tre barnen omvartannat för diverse små och stora saker.
-Oj vad ni är trötta sade morbror.
-Jag är inte alls trött röt Kajsa. Jag är jättepigg!

Sedan somnade barnen OCH mamman i dubbelsängen. Det tog säkert flera sekunder..

1 kommentar:

emily sa...

dom är faktiskt lite långa, ska sy upp bägge. det var därför jag aldrig köpte den från början, men ja vill att dom ska vara kort, korta. hehe.. så de blir att sätta sy maskinen i dem :)
Hoppas ni har en topp dag!