onsdag 22 april 2009

Klänning till bröllop igen

Jag skrev tidigare om att vi är bjudna på bröllop i sommar och nu kom jag på att jag faktiskt har en axelbandslös klänning med vid kjol hemma.
När jag gick i årskurs 9 för hundra år sedan så fick jag en klänning uppsydd till vår avslutningsbal.
Och trot eller ej så passar den fortfarande!
Jag väger ungefär samma som jag gjorde i tonåren så jag misstänkte att den skulle passa.
Jag måste bara investera i en sjyst axelbandslös BH, för det har jag ingen.

Iaf så är klänningen blekgul och jag tänkte mig en accentfärg på band i midjan, väska och skor.
Vad tror ni? Jag är lite inne på antingen svart eller chokladbrunt.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Låter riktigt snyggt!
Å om du vill ha en riktigt bra axelbandslös BH, besök NK underkläder, där kan man hitta helt fantastiska!

Kram

Lisen sa...

VA?! Kan du ha den?? Det verkar ju helt galet.. Jag hade ju också den på min bal.. Nästa gång jag kommer hem till er måste jag få prova.. Kan inte tänka mig att jag kan ha den, eller???! POK

elska sa...

Jessica: Åh tack! Ska kolla på NK, fick samma tips från en kollega idag. =)

Lisen: Haha, japp, den passar!

Elle sa...

Men SHIT samma size som i 9:an *I wish* ;) Låter fint!! Chokladbrunt låter snyggt!! Om klänningen är varm i tonen kanske guld passar fint till också :)