fredag 24 april 2009

Äntligen helg!

Äntligen fredag och äntligen helg.
Den här veckan har känts konstig, gått fort förbi och ändå kan jag inte säga hur den har varit.

På fredagseftermiddagar har vi alltid ett möte i gruppen på mitt jobb.
Vi pratar om hur veckan har varit, lite status på siffror och inför kommande veckan.
Och idag kunde jag inte komma på någonting att säga om veckan som gått. Jag vet att jag har gjort massvis men jag kan inte säga VAD. Knäppt...
Och det roliga var att min kollega A kände exakt likadant.

Imorgon så ska jag och storasysterkaninen gå på teater och se 'Ingen rövare finns i skogen'.
Det ska verkligen bli jätteroligt!
Och pjäsen verkar lovande och har fått väldigt fina recensioner, bl a här på svd.se

Sambo och pappa J ska hjälpa sin bror med en sak och åker iväg imorgon bitti och kommer hem igen på söndag morgon.
Lillasysterkaninen får vara hemma hos mormor och leka med kusin M under teaterbesöket.

Sen åker jag och storasysterkaninen hem till mormor och så stannar vi på middag.

På söndag ska vi träffa en gammal vän och fd kollega till mig och hans familj.
De har också två flickor så småkaninerna kommer nog leka sig igenom söndagen.

3 kommentarer:

emily sa...

Visst är den söt! Från polarn 345:- (barn).

Ibland är det sådär, det är svårt att se vad man faktiskt haft för sig.. Man glömmer..

kram

Elin (Edvinsmamma) sa...

Blev så full i skratt när jag läste din kommentar...för lille E ser nästan jämt på "Dora", så det måste vara därifrån! :)

Va roligt att gå på teater imorgon med storasysterkanin! Älskar teater, men det händer inte ofta alls man går på någon föreställning...

Jessica sa...

Nä hon e inte alls ledsen och det verkar inte bekomma henne, när H är borta (Som idag) så lekor hon med dom andra å hon e inte utfryst eller nått, bara en kniv i mammahjärtat att se henne ensam när man hämtar. Så det ligger nog bara hos mig...