tisdag 21 april 2009

Hairspray

Igår tittade vi på Hairspray. Eller jag tittade rättare sagt.
Sambo och pappa J surfade bredvid mig i soffan trots att han mycket hellre ville titta på fotboll än på musikal.

Ända sedan jag såg John Travolta på Oprah när de pratade om Hairspray för länge sedan så har jag velat se den och äntligen så lyckades jag!
Tidigare så har jag av någon anledning sett början och slutet två gånger, men inte mitten.

Nu vill jag väldigt gärna gå på Chinateatern och se den på svenska.
En av mina nya favoriter är med, Morgan Alling.
Jag har blivit jätteförtjust i honom efter Lets Dance och framförallt när jag har läst när han har bloggat på Dramatens hemsida.
Har ni sett deras bloggkampanj?
Här är Morgans. Han verkar vara så vettig tycker jag. Och skriver så underbart om sitt yrke att jag nästan önskar att jag blivit skådis.




Inga kommentarer: