tisdag 14 april 2009

En bitande apa i badrummet

I lördags så stod storasysterkaninen utanför badrummet på landet med benen i kors.
-Är du kissnödig frågar jag.
-Jag kan inte gå in i badrummet säger storasysterkaninen med ynklig och busig röst, det kanske är en apa som bits därinne!

Pappan ropar från vardagsrummet att OM det finns en apa i badrummet så ska han ge hundra kronor till storasysterkaninen, men att hon ska gå och kissa på en gång så det inte hamnar i byxorna.

Direkt får hon något i blicken och springer in i vardagsrummet och sedan tillbaka in i badrummet. Hon kissar och kommer sedan ut med en liten leksaksapa i plast.
-Titta pappa. Den bet mig! Får jag min hundrapeng nu.

6 kommentarer:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Haha, barn är verkligen inte dumma ;)

Hoppas att ni har en fin dag!
Kram

Jeanette sa...

Hahahaha....hon är ju för härlig! Smart tjej!!! :)

sassa sa...

KIkar in.
Lust att byta länkar?

Kram

Jessica sa...

Underbart!!!

angående bärselen så år ju den en med ryggplatta så jag tror det ska funka, annars har jag ju patapumen som kan använads från 4 månader :)

kram

Anna sa...

Haha hundrapeng säger Emilia också :)

maria sa...

Vilken go tjej :D