söndag 19 april 2009

Hur gör du på ditt jobb?

Vi har haft en jättebra helg verkligen och jag är fullkomligt slut. Igår kväll gick både jag och sambo och pappa J och lade oss klockan 21.

Jag bjuder på en liten anekdot från igår innan jag crachar i säng.

Jag och storasysterkaninen duschade tillsammans innan vi skulle iväg på kalas.
Hon står under duschen och sköljer sig och jag säger med gnällig röst och låter som ett litet barn.
-Men jag vill skölja mig nu!
-Men nu sköljer jag mig svarar storasysterkaninen.
-Men jag vill skölja mig nu! säger jag än mer gnälligt.
-Men nu får du vänta på din tur säger storasysterkaninen med överdrivet tålmodigt tonfall. -Hur gör du på ditt jobb? Får inte du vänta på din tur då?
-Joooo säger jag.
-Ja och då får du göra likadant här hemma.

3 kommentarer:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Haha, förståndig storasysterkanin är! :D

Jeanette sa...

Hihi....härliga diskussioner ni har! :)

Elle sa...

Hahaha *dagens skratt* !!!