tisdag 2 juni 2009

Träningsvärk och trötthet

Nix, jag har inte tränat men jag fick 30 minuters massage igår och av den har jag träningsvärk i hela ryggen.
Och trött som jag vet inte vad.
Båda småkaninerna har nattsuddat inatt. Lillassysterkaninen har drömt otäcka drömmar och gråtit och kastat sig av och an.
Storasysterkaninen har varit varm, svettig och törstig och haft svårt att sova.
Undrar just om det är fullmåne, då brukar de sova oroligt.

Edit: Nix, inte hel fullmåne, men nästan.
Månkalender

3 kommentarer:

e sa...

Oj! Känner dom av det på så vis? Vad häftigt ändå.. även om det såklart är jobbigt..

Kram fina!

emily sa...

oj, de va jag!

underbaringar sa...

Märkligt att man får två nattsuddare... Men det är väl klart det kanske ligger i generna;)
Har just insett är Vilmer är nattsuddare med (periodvis) Ja vad säger man, Zzz Zzz Zzz...