fredag 26 juni 2009

Hett

Igår så blåste det pålandsvindar här på vårt landställe och det gjorde att det t om kändes svalt ute emellanåt.
Det gör det inte idag kan jag meddela.
Fy 17 vad hett det är ute.

Just nu sover lillasysterkaninen och jag och storasysterkaninen är inomhus.
Vi kikar på tv på Barnkanalen och målar naglarna.
Sambo och pappa J är ute och gräver i hettan.
Trist och jobbigt men han behöver bli färdig med en sak innan vi åker hemåt ikväll.

I förmiddags var vi nere vid havet. Det kommer jag att sakna när jag sitter på jobbet i nästa vecka. Jag får väl smygkika på bloggen och tänka tillbaka på hur skönt det var.


Storasysterkaninen leker med sin nya kompis A




1 kommentar:

Amanda sa...

Underbar badbild! Vad jag längtar tills jag kan ta med mig Ludwig till stranden också. ^^
Ska bli så skoj. Hoppas vi får lov att göra det nästa sommar!

Önskar er en riktigt trevlig helg!
Kram