tisdag 30 juni 2009

Äntligen spikmatta



Åh så härligt, idag fick jag så äntligen min spikmatta.
Jag fick upp ögonen för spikmattor för ganska länge sedan, men då kostade de runt 800 och det tyckte jag var för mycket.
Nu den senaste tiden så har de legat runt 500 men jag har fortfarande inte kommit mig för att köpa en.

Men så för ett par veckor sedan fick vi ett erbjudande på jobbet att köpa spikmatta för bara 250 :-. Och idag äntligen så fick jag den.
Vi har provlegat hela familjen.
Lillasysterkaninen ställde sig på den först, barfota, och ropade AJAJAJAJAJAJ



4 kommentarer:

Elle sa...

Spännande!! Jag skulle vilja prova en sån.. kanske skulle vara ngt för mina krämpor!!
Vad säga om nästa vecka kanske?? Hur ser det ut för er?

emily sa...

åh vad avis jag blir!! Jag vill också ha en men jag tycker liksom du att de är lite dyra faktiskt.. hmm.. Du måste säga hur den var och om det är vårt en femhundring :)
kram

Amanda sa...

Dom är populära dom där spikmattorna. jag har aldrig provat någon. Men jag tycker det ser hemskt obekvämt ut! :o)

Skönt att du som gillar den hittade en till bra pris iaf!
Kram

Caroline sa...

Å en spikmatta har jag också tänkt att införskaffa mig, men det har liksom inte bara blivit av.. Tror den skulle vara bra både åt mig och min sambo. Nu blev jag inspirerad, jag köper en i morgon när jag ska till stan :)