torsdag 25 juni 2009

Torsdag och näst sista dagen

När sambo och pappa J var inne i stan med storasysterkaninen så tänkte jag sola lite.
Jag lade mig i solstolen men efter ungefär 15 minuter höll jag på att avlida.
Både pg a värmen och pg a tristess.
Herre min je... Hur 17 kunde jag tycka att den ultimata semestern var att ligga hela dagen i solen för ett par år sedan.
Okej att det är tokvarmt nu men ändå.

När sedan lillasysterkaninen vaknade och stadsresenärerna kom hem så bjöd vi spontant över de 'nya' grannarna på mellis på plättar, glass och jordgubbar. Gott och väldigt trevligt.

Imorgon kväll åker vi hem till Stockholm igen.
På måndag är det jobb för oss båda och vi har lite av varje att pyssla med i helgen.




1 kommentar:

underbaringar sa...

Jag förstår dig.. Jag dör typ av att ligga och sola men jag har nog aldrig haft ro till det bortsett från då man ligger på en fläktande strand vid havet då annars är det booooring;)
Bada bada bada är grejen :D Eller åtminståne ha en kompis att gagga med :)