måndag 20 juli 2009

På väg till landet och semester

När klockan var 19 på söndagen satte vi oss i bilen och åkte norrut.
Till semester och landet.

Lillasysterkaninen somnade efter en halvtimme ca men storasysterkaninen hade svårt att komma till ro.
Efter en stund sade hon att hennes kissblåsa var alldeles full så J fick stanna på första bästa ställe.
En stund efter att hon hade kissat så somnade även hon.
Själv var jag hur trött som helst och hade inga som helst svårigheter att somna.
Jag vaknade till ett par gånger under resans gång och märkte att det regnade jättemycket men somnade om snabbt igen.

Sen vaknade jag när J svängde in på vår infart till landet.
Han parkerade och stängde av motorn, tittade på mig och sade hej älskling.
-Har det gått bra att köra undrade jag eftersom det hade regnat tokmycket.
Jadå försäkrade han mig och så tog vi varsitt sovande barn i famnen och gick in i huset.
Vi lade ned storasysterkaninen i hennes säng och hon vaknade knappt.
Lillasysterkaninen var vaken och brukar ha svårt att somna om men jag lade mig ned bredvid henne och hon somnade om på en gång.

Jag med och överlämnade allting annat till min käre sambo.

Inga kommentarer: