tisdag 14 juli 2009

Bröllop, vilken outfit?


Fotograf: storasysterkaninen


Idag när jag hämtat småkaninerna åkte vi till min favorit-tygaffär, där köpte jag två olika band som jag ska ha om midjan på bröllopet i helgen.

Jag kan inte bestämma mig för vilket som är finast, svart eller gult.
Gult känns mer prinsessigt och svart mer coolt.

Klänningen är blekgul och jag ska ha svarta skor till.
Väska kommer troligtvis att bli en liten svart en och smycken har jag inte ens börjat att tänka på.

Hjälp mig! Vilket tycker du är finast?



10 kommentarer:

Dalis sa...

Va fin du blir!! Jag tycker svart band, dels snyggare och dels så blir det inte för ljust och likt bruden..så tänker jag :-)

Shareen aka Sky1208 sa...

the black one.. classy :)

Sussie sa...

Helt klart det svarta bandet! Jättefint!!

underbaringar sa...

Håller med tidigare;) Svarta!! Det gula är fint med men det svarta var lite coolt tyckte jag :)
Du kommer bli jättefin!!!

Johanna sa...

Det svarta! =)

Jeanette sa...

Håller med alla föregående - det svarta! Ursnyggt! :)

Eva sa...

Det svarta var jättesnyggt och passar bra då du ska ha andra svarta dataljer tex skorna. Om du har det gula tror jag att de svarta skorna skulle bli för mörka till den ljusa klänningen.

Carolina sa...

Det svarta tycker jag, sååå snyggt!

Fyra nyanser av rosa sa...

Det svarta eftersom det bryter av.. Supersnyggt och coolt! Såg nu att alla hade röstat på det :-)!

Caroline sa...

Jag kan inte annat än att hålla med de övriga, det svarta bandet till den ljusa klänningen var jättesnyggt!! Det kommer bli jättebra med svarta skor och svart väska.

Vad roligt med bröllop förresten!!