lördag 11 juli 2009

En dag vid havet

Idag har vi varit på stranden nästan hela dagen.
Soligt och varmt har det varit men på eftermidagen blåste det kalla pålandsvindar så då gick vi hem.
Nu har vi ätit middag, fläskkarré och ris och sitter och slappar i vardagsrummet.
Mostern läser Resan till Ulliga Bergen för storasysterkaninen och lillasysterkaninen hjälper mig att knappa på datorn och kolla på bilder från dagen.

När vi precis ätit klart middagen konstaterade storasysterkaninen att hon var helt färdig och ville gå och lägga sig.




Vid strandkanten




Gungeligung



I smultronlandet





3 kommentarer:

underbaringar sa...

Jättehärlig dag ni haft :)
KJa, jag tycker vi bokar en dag :) Vilken kan ni?? Jag kan alla dagar som det ser ut som nu (minst torsdagen dock).. vad sägs om ons?? :)

Elin (Edvinsmamma) sa...

Vilka underbara bilder!
Och va skönt med lite värme och sol :)

Hoppas att ni har en fin lördagskväll också!
kramar

Amanda sa...

Åh vilka fina sommarbilder! Underbart! ^^

Jag hade en jätteskön kväll igår. Natten sen är ju ett annat kapitel. :o)

Jag hoppas på en bra dag idag. Det ser väldigt lovande ut vad gäller väder iaf.
Hoppas ni får en fin dag med.
Kram