fredag 10 juli 2009

Fredag och helg

Haha, klockan är bara fredag förmiddag än så länge men jag fick en oväntad andningspaus på jobbet precis just nu.
Annars har jag haft galet mycket att göra den här veckan, alldeles allena som jag är.
Mina kollegor kommer att bli glada när de kommer tillbaka från sina semestrar och ser hur mycket pengar jag har fixat till dem.
Helt själv är jag naturligtvis inte, men det är bara jag som jobbar av de i min grupp.

Ikväll drar jag och småkaninerna till landet och moster tar vi med också. Vi ska ha tjejhelg.
Sambo och pappa J ska nämligen jobba hela helgen så då flyr vi fältet.

Det skulle vara hyggligt väder såg jag på SMHI så då hoppas vi på sol.
Eftersom vårt lilla landställe ligger precis på kusten så brukar vi ha tur med vädret.

Vad ska ni andra hitta på i helgen?

1 kommentar:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Jag jobbar hela helgen...mina sista tre nätter innan jag har en hel månad ledigt!! LÄNGTAR :)

Hoppas att ni får fint väder nu när ni far till erat lilla lantställe!

Kramar