torsdag 30 juli 2009

Mmm, chocolate!

På eftermiddagen idag så åkt J in till stan för att handla lite mer material till lekstugan. Bl a färg och takpapp.
Och så köpte han choklad till mig så därav rubriken. Det är meningen att det ska uttalas så som Homer Simpson brukar säga.
Jag var sjukt chokladsugen så det var tur det.

Jag kände idag också att jag behövde få utlopp för lite kreativitet när jag hjälpte till att spika litegrand på lekstugan och det gav mersmak.
Det har annars inte blivit vare sig virkning eller sömnad på ett tag.
Så bl a så köpte J en slipmaskin åt mig och lite färg så imorgon ska jag försöka slipa.


En av storasysterkaninens otaliga teckningar.
Till höger är ett hus och till vänster en person i en leksaksbil som precis kört uppför en trappa och nu står parkerad på en låda.


1 kommentar:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Vilken fin teckning!
Och vilken omtänksam man du har som for och köpte lite choklad till dig :)

Filmen var jätte bra...läskig, och hellst med tanke på att den var baserad på en verkligen händelse...jag kan lova att jag och sambon hoppade en massa i tvsoffan ;)

KRAM!