fredag 20 mars 2009

Teater

Storasysterkaninen älskar att gå på teater.
Hon har varit och sett två föreställningar med sitt dagis och strax innan jul var hon och jag på Teater Bambino och såg 'Klas Klättermus'.

Nu så spelas 'Ingen rövare finns i skogen' på Oktoberteatern och det har jag bokat biljetter till.
Jag berättade det för henne igår att vi ska gå och se den och hon blev jätttejättejätteglad!

Och jag och sambo och pappa J har tänkt att gå och se 'Kvarteret Skatan' i höst. Det ser jag verkligen fram emot.
Och vad roligt det ska bli sedan när lillasysterkaninen är lite större så att vi kan gå på barnteater med båda barnen.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att gå på teater!!! Jag älskar det :) Jag har ju själv spelat teater... Det har aldrig blivit av att vi gått med Elvin tyvärr, men det är ngt vi ska se till att göra iår :)

elska sa...

Elle: Ja, vi kankse kan gå på något tillsammans t om?