måndag 23 mars 2009

Små små skor och en missberäkning



På tunnelbanan den senaste veckan så har jag virkat två små par skor. Ett par rosa och ett par turkosa virkade Converse.
I fredags kulle jag sätta i skosnören och sedan var skorna klara.
Trodde jag ja.
När jag håller upp skorna framför mig så ser jag tydligt att det rosa paret är olika stora.
Jag provade mig fram storleksmässigt och när jag sedan började på sko nummer två så har jag av misstag tagit fel 'sula'. Åhhh!! Typiskt...
Så det var bara att börja på en ny.
Den lilla som var fel gav jag till min mammma.
Hon tyckte den var jättesöt och gjorde den genast till en nyckelring.



6 kommentarer:

Anonym sa...

Dom ser jättesöta ut! Surt att det blev fel :( Men oftast när man gjort något sådant så gör man itne om det iaf... nåt positivt iaf. Kan tänka mig att den blev söt som nyckering också :D

Anonym sa...

Riktigt imponerad över att du kan virka! Vill också kunna göra det, men har inte alls tålamodet att lära mig. Vill kunna saker direkt och kan jag inte ger jag upp...

Skorna blev verkligen hur fina som hellst :)

Hoppas att du får en fin dag!
Kram

Anonym sa...

Å vilka fina!

Anonym sa...

Åhh vad söta små skor!

Anonym sa...

Du är så duktig!!! Typiskt att det bidde lite fel...

Anonym sa...

Var kan man få tag i mönster till Converse skorna ?