måndag 9 mars 2009

Hot mama?

Idag på morgonen var det en kollega till mig som kom fram till mig och sade att jag hade en porrig look idag.
Jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller som en anmärkning.

Jag hade på mig en svart omlottklänning, mina svarta vinterstövlar och en rosa sjal om halsen.
Iofs hade jag utsläppt hår idag, oftast har jag uppsatt. Det kanske var det som gjorde det.Min porriga klänning. Bild från hm.com

Observera att detta inlägg läses bäst med en touche av sarkasm.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tror absolut att du ska ta det som en komplimang ;)

elska sa...

Elin: Hhmm, ja men det vete 17 om jag tycker att det är det. ;-)

Anonym sa...

Inte Peters kusin som uttrycker sig så klumpigt hoppas jag.

elska sa...

evari: =) Där slog du huvudet på spiken.
Äsch, jag tog inte illa vid mig på ngt sätt. Det är väldigt högt i tak här men jag har aldrig fått det epitetet tidigare.

Anonym sa...

Visade Peter inlägget och han hälsar att hans kusin är "gubbsjuk" ;-)

elska sa...

evari: *asg*