söndag 6 september 2009

Trött söndag

Idag har vi varit väldigt trötta i vår lilla familj.
Småkaninerna har varit lite gnälliga till och från och somnade väldigt snabbt nu på kvällen.
Jag hade lätt kunnat somna ståendes vid ett flertal tillfällen idag på dagen och nu har jag alldeles fastnat i soffan tror jag.
Ska bara...

På förmiddagen idag så var vi i en stor lekpark som ligger hyffsat nära.
Storasysterkaninen har pratat om den länge och jag hade lovat henne att vi skulle gå dit någon gång i helgen.
Vi lekte, lekte, lekte och klättrade massor.
Lillasysterkaninen blev väldigt förtjust i en sådan lutande klättervägg som uppgång vid en rutschkana och där klättrade hon ungefär 14000ggr.

Vi gick hem o käkade lunch och sedan åkte vi hem till småkaninernas farmor en sväng och lämnade lite saker och tog en fika.
Sen hem och tvätta och börja med middagen.
Efter maten så badade småkaninerna och sedan var det sovdags.

3 kommentarer:

Fyra nyanser av rosa sa...

Känner igen det där med 14000 ggr :-)

Du koftan finns på Lindex!

Ha en bra kväll!

emily sa...

hihi det finns ju en liten möjlighet :)

Mamma Russin sa...

hej hopp..

trött är bara förnamnet på vad jag varit idag.. dessto piggare är jag tyväärr nu, efter min 3 timmar lång tupplur på eftermiddagen, hihi..

kul med lekparken.. :) jag älskar lekparken..

sov så gott, krmaisar