onsdag 23 september 2009

Campadre

Har du hört talas om Campadre?
Så här står det på deras hemsida:
Campadre erbjuder kvinnor och män i Norra Europa kvalitetsprodukter via begränsade kampanjer i tid och antal till väsentligt lägre priser än övriga marknaden. Campadre erbjuder varumärkes leverantörer att sälja och marknadsföra sina produkter via en digital kanal till en begränsad målgrupp på en ny marknad.

När man är medlem hos dem så får man mail med erbjudanden med jämna mellanrum och det är alltid kända varumärken oftast med 50 - 70% rabatt.

Jag blev erbjuden att vara med i Campadre genom Anna.
Hittills har jag mest kikat på erbjudanden som kommit men igår blev jag så förtjust i Babuschka och deras dockor att jag gjorde en beställning

Här kan man kika på alla varumärken som är med.

Vill du bli medlem så anmäl dig på deras hemsida eller lämna ett meddelande till mig här så skriver jag in dig.
Happy shopping!


Inga kommentarer: