tisdag 15 september 2009

Tisdag

Idag så har jag träffat min allra finaste kompis S.
Vi möttes utanför dagis när jag hämtade småkaninerna och storasysterkaninen som tycker jättemycket om S blev superglad.
Vi lekte och gungade en ganska lång stund innan vi gick hemåt.
Småkaninerna babblade på och storasysterkaninen skulle hela tiden visa och berätta saker för S.
-Här kommer SuperKajsa ropade hon och sprang omkring och klättrade och hoppade för fulla muggar.

Vi kom hem och jag fixade mat som jag hade förberett igår kväll men småkaninerna satt mest och tjattrade istället för att äta. De spelade apa och hade sig så vi höll på att garva halvt ihjäl oss.

När S sedan åkte hem till sig för att packa inför en nära förestående flytt så hoppade småkaninerna i badet och efter badandet så slockande de på ungefär tre sekunder.
Nu dröjer det ända fram till jul innan vi träffar S igen och storasysterkaninen lovade att baka pepparkakor tills dess.

Inga kommentarer: