måndag 21 september 2009

Festen

Jag kan konstatera att jag behöver en ny liten kamera.
Jobbigt att släpa med sig systemkameran, utan jag skulle behöva en liten smidig att lägga ned i handväskan.

Iaf så började festen jättebra.
Vi käkade och pratade.
Och efter maten var det frågesport som handlade om jubilaren.
Mitt lag kom sist men det var roligt iaf.
Efter en stund var det en kompis till jubilaren som var trubadur.
Han var jätteduktig och vi dansade och dansade.

Men sen så fick jag så sjukt ont i magen att allt bara blev tråkigt.
Och jag kände mig så fel ute.
Ni vet när man känner sig ensam i ett rum fyllt med folk.
Precis då kollade jag min telefon och såg att J skickat ett SMS och frågade om jag ville bli hämtad och det ganska snart isf.
Ja tack kände jag och då var klockan ungefär halv 12.

Vi var hemma runt halv ett och det var skönt kände jag på söndagen.
Även om jag var trött så var jag inte helt slut.

1 kommentar:

underbaringar sa...

Jag har samma problem! Min lilla kamera är ju paj :/ Menjag är ju så jobbig att jag släpar på systemkameran om jag ska ut och fika lixom *kameraberoende som jag är* ;) Men det skulle verkligen sitta fint med en kompktis dagar som då!!

Jag använder ofta min blogg eller bd och går tillbaka till för att se hur de var då och då etc. Perfekt att ha allt samlat så. Sen om ngn är intresserad av att läsa så är det det ju bara trevlig bonus :)

Tråkigt att du fick ont i magen på festen :( Tur J kunde komma och hämta dig då!!

Kram