måndag 21 september 2009

Söndag

Nu blir det många inlägg på en gång men jag vill inte hoppa över någon dag bara för att jag inte hunnit skriva i helgen.
Det är så roligt att gå tillbaka och läsa vad jag har gjort då och då.
Jag skriver mest för min egen skull men tycker såklart att det är jätteroligt att andra är intresserad av vad jag har att säga.
Annars hade jag haft en låst blogg. =)

Iaf så var vi hemma på söndagens förmiddag.
Lillasysterkaninen vaknade kvart i sju på morgonen och storasysterkaninen en kvart senare.
Vi åt frukost tillsammans vi tjejer och J sov.
Sedan plockade vi fram tyg och möster och småkaninerna hjälpte mig att klippa tyg till storasysterkaninens klänning.

J vaknade vid halv 10 först och då fick han brått till jobbet.
Moster fisen kom o hälsade på och lekte med småkaninerna medans jag var jätteduktig och lagade 4 måltider på en och samma gång. Blodpudding till lunch och skönt att ha lite middagar förberedda i frysen. Bara att plocka fram och komplettera med tex pasta eller ris till.
Det blev två olika kycklingrätter och köttfärs.

På eftermiddagen lekte vi som 17 i solskenet.
Pics kommer!

Inga kommentarer: