fredag 11 september 2009

Skiftbyte i bregottfabriken

Phu vilken förmiddag!
Jag satt AS-stressad på jobbet för att hinna med det allra viktigaste på förmiddagen eftersom jag bara skulle jobba halva dagen och så ringer J och ber mig skynda mig hem eftersom lillasysterkaninen bara gråter och gråter efter mamma.
Lilla hjärtat mitt.

Klart att barnen alltid kommer först men samtidigt så har ju jag ett jobb där en del av min lön är baserad på provision och då är det samtidigt viktigt att göra vissa saker.
Till viss del kan jag jobba hemifrån, eller jag skulle kunna jobba helt helifrån men inte med gnälliga barn i närheten.
Svårt ibland som sagt.

Skynda skynda hem och när jag kom så gick J.
Skiftbyte.

Nu har jag och småkaninerna just smällt i oss varsin Sandwich, det var mumsigt.

1 kommentar:

Paps sa...

En Sandwich löser det mesta...