torsdag 17 september 2009

Nya puppor

Jag har länge tänkt att jag behöver nya skor men har inte hunnit med att kolla efter något.
Nu börjar det bli lite kallt med ballerinisar på morgnarna så häromkvällen gick in på lite olika skobutiker på nätet för att se vad jag tyckte var snyggt och bra prismässigt.

Jag visste ungefär vad jag var ute efter.
En sko med klack, men inte för hög eller för smal klack.
Inga stövlar utan en stövlett eller boots som var ganska nätt men snygg både till kjol och byxor.
Jag gick in på Europsko och hittade en som passade in på alla de saker jag var ute efter.

Så idag på lunchen sprang jag in på Eurosko och skon satt så himla bra!
Jag har annars svårt att hitta skor som inte klämmer, för det får de absolut inte göra.
Men den här var superskön verkligen så jag köpte de på stört och satte de på mig direkt ochtillbaka på jobbet visade jag halva företaget mina nya fina skor.
Så nöjd!


2 kommentarer:

Ida sa...

Snygga pjucks! =) Va fint du skriver om när du fick Elin, blev lite tårögd! *hihi*

Och OJ vad jag känner igen den där tjuriga lillasysterkaninen som sitter i gräset och gråter om inte allt blir exakt som HON vill, jag har en likadan här hemma.... :-o Ibland blir man galen!

Fyra nyanser av rosa sa...

Sitter här och flinar. P som i Pertil. Så jäkla kul. Jag har också hittat ett par superskor. De är super för att de är SKÖNA och var billiga, vilket inte brukar gå ihop...