lördag 29 augusti 2009

Lördag

Åh vad gott jag har sovit inatt!
Imorse så vaknade lillasysterkaninen strax efter sju så då gick vi upp hon och jag.
En liten stund senare kom J upp och storasysterkaninen sov ända till klockan åtta.

Vi ska iväg på grillfest på eftermiddagen idag och fram till dess tror jag att vi är hemma.
Det behövs plockas och dammsugas och så fanns det faktiskt en ledig tvättid klockan 10 så den högg jag.
Vi har tvättmaskin i lägenheten men vår tvättstuga är superbra och två fulla tvättmaskiner är tvättade och torkade på ungefär 1 timme och 45 minuter.
Eftersom vi bor trångt så är inte torkmöjligheterna oändliga om man säger så.

Nu äter småkaninerna äppelklyftor i badkaret och J är på jobbet.
Jag ska sätta igång.
(Mina småkaniner är riktiga små vattendjur. De skulle lätt kunna bo i badkaret. )

Inga kommentarer: