tisdag 11 augusti 2009

Handlat

Vi åkte in till stan en sväng jag och småkaninerna.
Jag behövde gå på Apoteket och så kikade vi på REA:n en sväng.
Det var väldigt urplockat.
Inne på Lindex hittade två linnen till mig själv för 40: - styck som jag ska ha under en kavaj på jobbet i höst.

Storasysterkaninen har länge pratat om en rosa, lurvig telefon som finns på Coop så den skulle vi titta på lovade jag henne.
Men när vi kommer dit så fanns den inte.
-Då kan ju jag få en annan leksak tycker storasysterkaninen och får syn på en stor låda med ritsaker med Disney Princess.
Jag är inte ngn fan av Disney-grejor alls, men ritsaker går alltid åt så det ville/kunde jag inte neka henne.

Och på Kapp-Ahl hittade småkaninerna varsin klänning och varsitt par med tights.
Egentligen ville de ha bägge sortens klänningar båda två men jag sade att de fick välja en var och då valde de olika.





Inga kommentarer: