torsdag 19 februari 2009

Torsdag

Den här dagen började väldigt bra men nu känner jag mig lite nere. Säkert beror det på hormoner, PMS eller nåt.
Iaf så hade vi en jättemysig morgon. Lugn och skön. Barnen skulle inte till dagis som sagt eftersom det är stängt för planeringsdagar.
På jobbet hade jag en mycket bra förmiddag och en skön lunch.
Sen vart det en crappig eftermiddag.
Och droppen som fick bägaren att rinna över var att ett par stycken från jobbet skulle gå på en rolig grej som jag också gärna ville gå på, men av någon anledning var jag inte tillfrågad.
Säkert tänkte de inte på att fråga eftersom jag oftast inte hänger med på aktiviteter mitt i veckorna men den här grejen hade jag gärna gått på.
Iaf så blev jag ledsen.

När barnen somnat alldeles strax tänker jag trösta mig med lite mer choklad.
Och så ska jag sticka lite.
Det är avkopplande att sticka. Nu är storasysterkaninens benvärmare nästan klara så nu behöver jag fundera ut nästa projekt.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Kram vännen!

elska sa...

Tack gumman!

Sussie sa...

Men vad tråkigt... skönt att det finns choklad ändå att trösta sig med ibland. :-)

Anonym sa...

Men vad tråkigt att du inte blev tillfrågad ens. Förstår att du blev ledsen :( Kram! /Elle