torsdag 12 februari 2009

Mineralsmink

Nu på lunchen så var jag och handlade nytt smink. Mitt gamla är i stort sett helt slut.
Och då tänkte jag att jag skulle köpa något som jag varit sugen på länge, nämligen mineralsmink.
Det blev en foundation och en rouge. Annars brukar jag köpa samma märke, oftast Maybelline och då tar jag bara samma hela tiden så det var lite svårt med nyanser och sort.
Men jag fick hjälp av en jätteduktig tjej och nu längtar jag till imorgon bitti när jag får testa det nya!
Jag skulle behöva köpa en ny mascara också,men det får bli en annan dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad blev det för märke/butik?
Jag använder Sheer Covers mineralfoundation, den är sjukt bra! :) Kan dock bara beställas via nätet tror jag!

Jeanette sa...

Ja, jag är också nyfiken på vad det blev för något märke... Jag var på hudvårdsbehandling och efteråt lyckades hon övertala mig att köpa mineral produkter och det var i.d. makup. Jag brukar aldrig sminka mig men nu har jag minsann gjort det ett par gånger. :D

elska sa...

Anna och Morty: Här där jag jobbar finns inte världens utbud av affärer men jag var iaf på Lindex och handlade.
Märket är Loreal. =)