fredag 6 februari 2009

Fläta en fläta och lite annat

På torsdagens eftermiddag fick jag en hemsk huvudvärk och var tvungen att gå hem från jobbet.
Det var precis samma som i fredags när jag fick huvudvärk på jobbet och feber sedan på natten.
Det var skönt att komma hem lite tidigare och när vi hade ätit middag tog jag och småkaninerna ett lång och härligt bad tillsammans.
De lekte frisörer och oh så skönt det var att ligga i badkaret och bli kammad och shamponerad!
Storasysterkaninen ville göra en fläta i mitt hår och då lärde jag henne hur hon skulle dela upp håret i tre delar och så lekte vi att sidodelarna ville vara i mitten hela tiden och vips så var flätan klar.
Hon satte fast snodden själv och så var mamman friserad.

Sen somnade jag med lillasysterkaninen strax före 20 och sov till 7 på morgonen idag.
Fortfarande hängig och huvudet värker så idag blir jag hemma.
Båda kaninerna är hemma från dagis så det blir väl inte så mycket vilande för min del men jag ska försöka!

2 kommentarer:

Sussie sa...

Krya på dig!! /Sussie

elska sa...

Tack snälla söta du!
Hoppas ni med mår bättre.