söndag 15 februari 2009

Restaurangbesök och Melodifestival

Vi var ju ute och åt igår bara sambon och jag. Urmysigt hade vi det.
Kändes väldigt lyxigt att bara vara vi, att sitta och prata i lugn och ro, skratta åt fåniga saker (vi har båda samma typ av sjuka humor), och äta supergod mat.
Sambon åt pepparstekt biff och jag åt en Scampirätt med en sås to kill for, av dijonsenap, grädde, champinjoner och kronärtskocka.

Sen kom vi lagom hem till duellen i Melodifestivalen så jag hörde inte alla bidragen tyvärr.
Men jag gillade Lili&Susies låt jättemycket och sen gillade jag också Heat. Jag blev direkt förflyttad till mellanstadiet och disco på går'n och Europe.

Och shit så vi skrattade åt killen i silvriga spandex och hans paket.

Barnen hade det inte gått någon nöd på. De var hemma och busade järnet med sin moster.

Inga kommentarer: