lördag 13 mars 2010

Vart tog den här dagen vägen?

Imorse vaknade småkaninerna klockan 6. Som vanligt är väl bäst att tillägga.
Vi käkade frukost och plockade fram smutstvätt eftersom vi bokat tvättid nere i tvättstugan.
Sen sprang jag och lillasysterkaninen upp o ner och tvättade fram till klockan halv 11.
Under tiden plockade vi lite, jag förberedde lunchen, packade lite mellis i en väska.
Storasysterkaninen packade ned sina danssaker i en väska och vi gjorde oss i ordning för att åka på dans.
Vi fick skjuts av J som skulle uträtta ett par ärenden.

När jag och lillasysterkaninen satt och väntade på storasysterkaninen kom den lilla mostern dit vi var och tog över. Jag åkte iväg för att klippa mig.

Innan klippningen lämnade jag in min (nya och dyra) vinterjacka som gått sönder i blixtlåset för reklamation.
Jag får tillbaka den om en vecka så nu får jag frysa ett tag alltså...

Nu har vi ätit middag och småkaninerna äter glass till efterrätt och vi kollar på Bollis.

Inga kommentarer: