lördag 27 mars 2010

Lördag och full fart

Imorse sov lillasysterkaninen ända till kvart över sju. Tack för det televerket!
Storasysterkaninen kom upptassande ungefär tio minuter senare.
J åkte iväg strax efter att småkaninerna gått upp. Han ska hjälpa en kompis att flytta idag.
Jag hoppas bara att det kommer att gå så smärtfritt som möjligt, annars tror jag att J kommer att inte må så bra imorgon. Om jag uttrycker mig diplomatiskt.
Det har hänt så ett par gånger. Att han varit trött och hängig och så har han gjort olika saker för att hjälpa andra och då kommer det surt efteråt.

Jag och småkaninerna ska iaf åka på dansen som vanligt och efteråt har jag lovat att vi ska åka till Kista och äta lunch. Och så ska vi kika på skor också.

Nu håller jag på med veckoröjningen.
Jag plockar och dammsuger. Och om jag hinner ska jag svabba golvet i köket.



Inga kommentarer: