söndag 4 juli 2010

En fenomenal torsdag

På torsdagens eftermiddag hade jag två läkarbesök varav jag hade lovat att ta med småkaninerna på det ena.
Tidigare i veckan så sade nämligen storasysterkaninen:
-mamma, när ska du till Ulla nästa gång? Du lovade att vi skulle få följa med nästa gång du skulle dit!
Ulla är min barnmorska på MVC och småkaninerna är alltid välkomna att följa med dit.

Så jag hämtade småkaninerna lite tidigare på dagis och så åkte vi till Ulla.
Allt var bra med lillebrollan och jag hade ökat ett kilo sedan förra besöket och övriga värden såg bra ut.
Efter besöket handlade vi lite på Åhléns. Det blev nya baddräkter till småkaninerna och nya flipflops. Och varsin håv.
Sedan drog vi in till stan och hämtade J på jobbet och sedan åkte vi till vår favoritrestaurang och åt mat.

Småkaninerna frågade nämligen om vi inte kunde gå dit och äta innan vi åkte till landet och vår semester och det tyckte både jag och J var en väldigt bra idé.
På favoritrestaurangen är det alltid god mat och fantastisk service och så var det även den här gången.
En väldigt trevlig torsdag!

Inga kommentarer: