torsdag 26 november 2009

Ten good days på Lindex

Idag kunde man köpa en superfin klänning på Lindex, på deras 10 good days-kampanj.

På förmiddagen ringde J till mig och berättade att han fått ett tips från en kund att det var jättesöta klänningar på Lindex idag så jag gick in på deras hemsida och kollade.
Och klänningarna var mycket riktigt jättefina.
På hemsidan var de slut i rätt storlek och storasysterkaninen som sett de och blivit förälskad i den rosa blev superledsen och grät: kommer jag aldrig kunna få en sådan klänning mamma?

Så jag gjorde en supersnabb lunch och småkaninerna åt medans jag klädde mig och tog fram kläder åt dem.
Sen satte jag lillasysterkaninen i vagnen och så tog vi en prommis till närmsta Lindex-butik som är ca 10 minuter bort.
Vi kom in i butiken ungefär klockan 12 och då fanns massor med klänningar.
Vi strosade runt i butiken och kikade på massor av andra kläder också och när vi vi skulle betala var klänningarna nästan slut.
(Det var därför jag ville skynda mig, för jag förstod att de skulle ta slut under lunchen.)

Anyhow så hade vi en mycket trevlig shoppingstund och det blev massor med kläder handlade.
Småkaninerna fick varsin klänning och varsitt par med strumpbyxor och varsitt linne och undisar. Sen en tunika och mjukisar i velour var plus att lilalsysterkaninen fick ett par till mjukisar och storassyterkaninen ett hårband.
Till mig själv handlade jag en top, en klänning och en kjol på Åhléns.

1 kommentar:

emily sa...

åh vilken tur att ni haffade de! Var de dom rosa puff klänningarna??