torsdag 19 november 2009

Schlagerkväll och mumsmums

Ikväll var jag på branschmingel med mina kollegor.
Det var Aftonbladet som var en av arrangörerna och eftersom Aftonbladet är med och sponsrar Melodifestivalen så var det schlager-tema.
Hurra! Kan det bli bättre?

Hela kvällen spelades det bara schlagerlåtar och det var Singstar och ett Melodifestivalen-quiz.
(Som jag f ö borde ha vunnit. Hmmppff.)
Vi hade ASkul verkligen.

Och så var det en hemlig gästartist som skulle uppträda och det var inte mindre än Måns Zelmerlöw.
Han accompanjerades av en gitarrist och en violinist och spelade tre låtar; Hope and glory, Cara Mia och Fairytale. Sjukt bra!
Efterråt lyckades jag och min kollega A få en kort pratstund med Måns och varsin kram.

En superrolig kväll verkligen!

1 kommentar:

nina sa...

hihi, jag såg er allt på facebook... snygga solglajjer! =) ha en bra helg nu, hoppas att tjejerna blir friska och pigga. kram kram!