söndag 25 oktober 2009

Söndag

Idag sov jag till klockan 10. (Gammal tid.)
Det mina kära vänner har inte hänt på 4½ år.
Mycket skönt var det men nu är jag alldeles seg i kroppen eftersom jag inte är van.


Och OJ vad jag längar efter min små busungar nu.
De ringde för en liten stund sedan och ville säga godmorgon och bara busade i telefonen.
Jag frågade vad lillasysterkaninen hade ätit för frukost och då svarade hon att hon hade ätit mig.

Nu skulle de gå ut till en stor lekpark som ligger nära mostern och frågade om jag inte också ville komma dit.
Jag ska dricka upp mitt kaffe och klä på mig så ska jag gå.
Sen så går vi hem till mormor och leker lite med kusin M.

J får vara hemma och städa, hehehe.

Trevlig söndag alla.


Lillasysterkaninen fotograferade storasyster häromkvällen. Med lite hjälp från pappan.


Inga kommentarer: