lördag 3 oktober 2009

Hängisch

På torsdagen var jag riktigt hängig på jobbet.
Jag har känt mig trött och hängig ett tag men slagit bort det med att jag har varit trött.
Men på torsdagen eskalerade det och jag var varm och frusen om vart annat och en huvudvärk som inte var av denna världen.

Jag ville avvakta och se om jag inte mådde bättre framåt dagen men det gjorde jag inte.
På kvällen skulle vi gå och se Buddy Holly med jobbet men till slut så kände jag att jag var tvungen att gå hem.
Det är inte roligt att sitta och se en föreställning när man mår piss..

Jag har velat se Buddy Holly hur länge som helst och jag blev överlycklig när vi fick veta att vi skulle gå och se den.
Och så missade jag den. Sååå typiskt! *ledsen*

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

hej gumman..
åhh Buddy Holly.. den skulle jag med vilja se.. så tråkigt att du blev sjuk.. :( hoppas du får en ny chans att se de ..
kramkram och krya på dig..