lördag 3 oktober 2009

Fredag

Sent på fredagen frågade J mig om jag orkade åka till landet i helgen.
Vi hade pratat om det innan men inte bestämt något.
-Egentligen inte sade jag men om du packar och fixar allt och sedan kör så okej då.

I bilen så var småkaninerna fredagströtta och lillasysterkaninen ville hålla mig i handen vilket gjorde att jag fick sitta med ena armen bakåt.
När hon äntligen somnade så kunde jag släppa, men efter en stund sade storasysterkaninen att hon var bajsnödig så då fick vi stanna på första bästa ställe och då vaknade lillasysterkaninen så klart och kunde inte somna om sedan.

Lite kaotiskt stundtals ja.
Skönt när vi äntligen kom fram!


.

Vi tog fram alla värmeljushållare vi har.
Mysigt!



2 kommentarer:

Elle sa...

Så mysigt :P
Jag älskar ljuslyktor!! Spec. nu på hösten :)
Hoppas du mår bättre nu och kan vila upp dig på landet. Kram.

Mamma Russin sa...

hej hej..
så mysigt att vara på landet nu på hösten.. tända ljus och bara vara.. bra ställe att krya på sig på... :)