torsdag 1 oktober 2009

Fotografering och föräldramöte

På onsdagen hade småkaninerna fotografering på sin förskola.
Jag hade naturligtvis glömt bort det. Eller, jag kom ihåg det på kvällen innan men sen så sov lillasysterkaninen så dåligt på natten att jag snoozade i 45 minuter på morgonen. Och således glömde jag totalt av fotograferingen.

Men sambo och pappa J gick hem och hämtade tröjorna jag tänkt att de skulle ha på sig.
Fotografen var väldigt bra enligt personalen.
Och han hade en pruttande nalle berättade lillasysterkaninen på kvällen för mig.
Han hade sagt till en av fröknarna att storasysterkaninen hade ett 'fotografansikte'. Haha, min lilla fotomodell.

På kvällen var det föräldramöte på förskolan.
Jag satt och lyssnade på personalen när de pratade om verksamheten, läroplanen och deras aktiviteter.
Och jag kände mig bara så glad över att småkaninerna får gå på den här förskolan med så bra och engagerad personal. De har så bra idéer och så bra pedagogik.
Underbart!

Inga kommentarer: