tisdag 5 juli 2011

Bytt är bytt










Ett forum som jag brukar hänga på anordnade ett GDS-byte. Gör det själv alltså.
Temat var återvinning och stranden.

Igår kom en avi med posten och jag gissade att det var mitt byte och det var det!
Och oj vad fina saker jag fick!
Småkaninerna var jätteimponerade och frågade flera gånger om det var någon som hade SYTT alla sakerna och kunde jag också sy sådana grejor?

I paketet låg ett Singoalla-fodral, tre stycken bollar som blåstes upp med ballonger inuti, ett näsduksfodral och en väska med massa bra fack inuti.

Till min mottagare (inte samma som jag fick av) sydde jag en sk dagiskasse, ett fodral till solglasögonen och ett pocketbokfodral med tillhörande bok.
Jag hoppas att min mottagare gillar sina saker lika mycket som jag gillar mina.



Inga kommentarer: