onsdag 22 september 2010

En busy onsdag

Idag har det varit ett himla flängande än hit och än dit.
Först i morse så var det dagislämning som vanligt och direkt efteråt skulle jag och lillebrollan till BVC.
Han har gått upp 500g på 1½ vecka så nog får han i sig mat alltid.
Efter bvc-besöket gick jag in en sväng på Lindex och köpte bl a en gördel för att hjälpa magmusklerna efter inrådan från vc.
Sen tog vi en ganska lång prommis till ett läkarbesök som jag hade inbokat sedan länge. När det besöket var avklarat så styrde vi kosan hemåt men stannade på vägen för att handla sushi.
Det var ett för mig nytt ställe och det var supergott.
Så risken är nog ganska stor att jag kommer att bli stammis där, mycket gott, hyffsat pris och det ligger ungefär 5 minuters promenadväg bort bara.

När vi kom hem var det en timme kvar till det var dags för hämtning av småkaninerna. Lite tidigare än vanligt men det var för att vi hade en tid att passa. Småkaninerna skulle klippa sig.
Efter klippningarna lyxade vi till det med varsion glass, sådär mitt i veckan.

När vi sedan kom hem var det hög tid att fixa middag. En något hektisk dag.




Inga kommentarer: